REGULAMIN SALONU TERIER
1. Rezerwacja wizyty się odbywa się telefonicznie pod numerem 724 176 14
2. Klient umawiając się na wizytę akceptuje regulamin salonu
3. W celu ułatwienia współpracy z psem oraz skrócenia czasu usługi pies podczas pielęgnacji zostaje wyłącznie pod opieką groomera (wyjątek stanowią psy starsze, agresywne oraz schorowane). W przypadku pozostania Właściciela podczas pielęgnacji z przyczyn innych niż powyższe koszt usługi wzrasta o 50%
4. Właściciele psów agresywnych są zobowiązani do poinformowania o tym groomera przed wizytą oraz zapewnienie odpowiedniego kagańca dla psa na czas pielęgnacji
5. Umówiona wizyta może zostać odwołana z powodu choroby, agresji lub braku aktualnego szczepienia psa
6. Groomer wykonujący usługę nie ponosi odpowiedzialności za pogorszenie stanu zwierzęcia, którego właściciel zataił choroby
7. Klient umawiający psa na wizytę musi być świadomy iż w salonie groomerskim używa się ostrych narzędzi do strzyżenia zwierząt, przez które mogą zostać skaleczone
8. Klient umawiający psa sfilcowanego lub skołtunionego, musi mieć świadomość iż groomer może odmówić wizyty, lub pies może zostać skaleczony, mogą wystąpić reakcje alergiczne, podrażnienia skóry itp., podczas wycinania filcu lub kołtuna krótkim ostrzem
9. Klient umawiający psa na wizytę musi być świadomy iż w salonie groomerskim stosowane kosmetyki mogą wywołać skutku uboczne, takie jak: alergia, zaczerwienie, biegunka, nudności
10. Psy stare, schorowane, bojaźliwe są przyjmowane wyłącznie na odpowiedzialność Właściciela
11. W salonie nie są podawane żadne środki uspokajające dla zwierząt
12. Akceptacja regulaminu jest równoznaczna ze zgodą na umieszczenie zdjęć psa w mediach społecznościowych salonu
13. W salonie pracuję na sprzęcie i kosmetykach najwyższej jakości. Narzędzia są każdorazowo sterylizowane i dezynfekowane
14. Za zwierzęta zaniedbane, skołtunione doliczana jest dodatkowa opłata związana z amortyzacją sprzętu i wydłużeniem czasu pracy
15. Po 15 minutowym spóźnieniu groomer wykonujący usługę ma prawo do odmowy jej wykonania
16. Ceny wskazane w cenniku i na stronie internetowej nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego, mają charakter wyłącznie orientacyjny.
Salon zastrzega sobie prawo do zmiany cen, a ostateczny koszt usługi ustalany jest indywidualnie w zależności od kondycji szaty, wielkości zwierzęcia oraz życzeń klienta.
17. Priorytetem w salonie jest najwyższa jakość usług w związku z tym reklamacje mogą być składane do 24h po wykonanej usłudze, wyłącznie przez osobę odbierająca zwierzę, osobiście. Reklamacje telefoniczne nie będą uwzględniane
18. W sytuacji gdy Klient nie pojawi się na umówionej wizycie, bez poinformowania o tym groomera 24h przed zaplanowaną usługą, przy próbie umówienia kolejnej wizyty zobligowany jest do wpłaty zadatku
Komentarze